Pipa

2010. január 31., vasárnap

Épp itt az ideje

Nos.Talán kezdjük az elején..Mármint nem a legeslegelején, de majd igyekszem.
A tegnapi napom gyorsan eltelt, ki gondolta volna.:)
Elmentem tesómékhoz, ott sógorom egész végig Dánia után matatott. Megnéztük Ribe időjárását, egy ottani étterem kínálatát, sétáltunk" az utcáin (google map-majdnem csodákra képes) a vasút milyenségét, s az ottani árakat..
Szóval jól elvoltunk:) Aztán beszélgettem nővéremmel..elég későn volt villanyoltás..
Utána el sem bírtam aludni..sebaj, van annak is feelingje hogy 00:30-kor a konyhaablakból, sötétben, egyedül, nosztalgiázva kukucskáljunk le, a havas fákra és biciklikre.
Másnap reggel (azaz már aznap) 5:30-kor kukorékolt a telefonom. Én erre oldalbavágtam.( itt most pár dolgot kihagynék, ezzel sem rabolva drága időtöket)
Elindultunk 7:20-kor Kecskemétre.Jól telt az út, sokat mosolyogtam a kocsiban. 9-kor kezdődött a bemerítés, vagyis Halasy Laci bemerítése..meg még rajta kívül 11 emberé.
Nagyon jó volt..erősített..csak a végén már alig bírtam egyhelyben ülni, de azért hősiesen kitartottam. 12:30 körül már vége is volt, az alsó szinten a konyhaféleségben vártuk Lacit.Szeretetvendégség volt, és énekeltünk neki. Olyan jó volt hallgatni a bizonyságtételét!
Mondanom sem kell repült az idő..aztán Livinek eszébe jutott, hogy csocsózhatnánk egy kicsit..Nos Nóri vevő volt a dologra, meg jött még Misi meg Endre is. :)
Édesapámhoz beugrottam utána,(mármint már Szentesen) aztán lesételtam vagy 5 km-ert. Olyan gyönyörű a természet, és annyira szeretem a havat! Örülök neki, hogy lemondtam a buszról.
Nos, mára ennyi.Megyek tanulni, kezdődik egy új hét..új eseményekkel, és ..aztán nemsokára itt lesz nekem egy szalagavató, meg egy Szebin is .')

Nincsenek megjegyzések: