Pipa

2010. január 23., szombat

Fogócska az idővel

Tegnap este voltam egy hangversenyen.. Régen voltam, rendszeresebben járnom kellene. Kezdetnek nem is lenne rossz ha megnézném március 1.-én a Vasutas fúvószenekart Békéscsabán,nemde? Még lehet hogy jegyet is tudok szerezni .') Van ott egy jó ismerősöm..
Ma reggel én is zenekaroztam, ugyanis a Pollák szallagavatóján (ahol nővérem tanít) mi fogunk fújni a táncok alatt..és csináltunk felvételt.De nyugi,élőben is ott leszünk, majd úgy csinálunk,mintha fújnánk =) Azért pár számot majd helyben is fújunk.
Miután délben vége lett a próbának végigbattyogtam a városon, mivel leesett a láncom.:) Nyílegyenesen a Pennybe mentem, ahol bevásároltam, ugyanis én főztem ma. Lisztes-féle makarónit készítettem Dudás módra. Szerintem mondanom sem kell hogy mennyire fenséges a párosítás. Finom lett. Aztán sütiztünk:)
Most pedig megyek takarítani..mert a nappalin kívül mindent én takarítok..el kell kezdenem, túl sok a programom még a hétvégére:)
Au revoir!

2 megjegyzés:

pompom írta...

Oh most elárultad a kulisszatitkot!
=(
Na mindegy,, a Vasutassal mi TÉNYLEG fújni fogunk márc. 1-én... :D

Melinda írta...

Erről a makaróniról most sajna lemaradtam:( De Miskolcon is nagyon jó volt:) (mármint nem a makaróni) ügyi vagy!