Pipa

2010. január 7., csütörtök

ma

Hát... Livi akkor felszívódott úgy látszik.

Ma elvileg 4. 30-kor keltem. 6-kor gyakotlatilag is, és indult a nap.
Reggeli, találtam csokis kalácsot!! :D

Elkészültem, és 10 perc alatt írtam angolul egy fogalmazást, összefoglaltam töriből, meg bioszból.

Kiléptem a kapun, láttam, hogy ott a busz.
Semmi pánik, lesz következő, majd azzal megyek.
Fél perc múlva odaért a másik busz. Ennek fele se tréfa, futni kezdtem, bevágódtam a buszba, mögöttem már csukódott is az ajtó...

Beértem Békéscsabára, leszálltam a buszról, indultam a suliba...

1. óra matek, azalatt megtanultam a biosz második felét ( az első felét még itthon!), szünetben ettem, következő órán is bioszt tanultam, utána angol tz-t írtam.

Irodalmon törit tanultam, törin tz-t írtam, szünetben bioszt tanultam, abból is tz-t írtam, utána jött a RAJZ!!

Ahol is... sámlit rajzoltunk. Szegény nagyon csúnya lett... =D

Eljöttem matek szakkörről, és... de kihagytam valamit!

Jelentkeztünk egy versmegzenésítő versenyre a barátaimmal. Már megírtam a zenét, kicsit jazz-es lett, de szerintem elég igényes, és illik a vershez is.
A rendelkezésemre álló hangszerek: zongora, ír furulya, dob, oboa

hát érdekes... de jó lett a zene, és erre ma összefutottam az irodalom tanárnővel, X-szel.

  • Hogy álltok ezzel a...
  • Versmegzenésítő versennyel? Már kész van a zene, jó lett.
  • Szerintem ne nevezzük versenynek...mindegy, azért én is szeretném majd meghallgatni, jó?
  • (gondoltam, de aranyos, kíváncsi rá), Persze, csak még nem próbáltunk, de úgyis februárban lesz a verseny.
  • Hát... csak igyekezzetek úgy megcsinálni, hogy ne az látsszon, hogy gyorsan összedobtatok valamit, aztán valahogy előadjátok, hanem látszódjon az összeszokottság, az igényesség is!
  • Fogunk gyakorolni...
  • És mutassátok meg valakinek, aki tényleg ért hozzá.
Olyan biztató, nem? Na mindegy, anya szerint jó lesz, és az úttörőknek mindig is nehéz dolguk volt... :P

Nincsenek megjegyzések: