Pipa

2010. július 24., szombat

Mérlegen a valóság

Megint volt egy lélegzetvételnyi szünet, de ennek is a sok program volt az oka..
Vagyis a sok munka, meg minden.
Megkerestem a klarinétomhoz hiányzó összeget, meg stb., leégtem és minden energiám odalett..de elmondhatom magamról, hogy kibírtam a 3:30-as kelést, megjártam Mezőhegyest 1000x, minden nap átléptem a mobilom szerint Romániába, és kitépkedtem vagy 10e címert..:D Volt nálunk Csillus is, ám erről nagyon sokat tudnék mesélni.Csavarogtunk mindenfelé..még Szegeden is :P
Volt esti hintázós-csillagnézős éneklés, késő esti beszélgetés, vásárolgatós csajos program,bevásárlós-főzögetős
lányos elfoglaltság és még egy imameghallgatásunk is..
Épültem lelkileg, nemhiába van ez a "ketten vagy hárman" dolog..
Szóval élmény volt.
Felrakták a fogszabit. Az első 4 órában lelkileg padlón voltam, aztán jött egy kiadós baptifonálás,imádkozás és visszalibbentem az eredeti állapotomba.


Hálás vagyok azóta érte, már mostanra szépen behúzta a fogaimat, beszélni is megtanultam és már az ínyemet is annyira kikarcolta,hogy van elég helye szegénykémnek. De ő még kb. 1 évig hozzám tartozik.
Óh szerelmem, miért vagy pont te az én szerelmem?? :D :D
És ezeken a dolgokon kívül főzőcskéztem, no meg sütkéreztem..és kiolvastam pár könyvet :P
ÉS A JELEN: Holnap indulok Pányokra, de nem mint táborozó, hanem segítő. Levezetek pár kézművest, segítek az énelést lebonyolítani vmilyen hangszerel, segítkezem a csop.veznek, és feltehetőleg beugrom konyhásnak..igen, mert komolyan kedvem támadt a lefolyóból kiszedni az uborkát, és mert néha olyat is be kell vállalni, ami nem a legkényelmesebb..ÉS már várom!:) Aztán még ott maradok a korosztályommal valszeg egy fél hetet plusszba. Szóval soká' jövök haza.:) Vidám vagyok és teli vagyok ötletekkel, élményekkel, reményekkel..csak egyedül egy hiányérzetem van, az pedig Orsiiiii..már nagyon hiányzik, kéne az a találka..

2 megjegyzés:

Limo írta...

A fogszabi elég idegesítő tud lenni. Például én pár napig nem tudtam normálisan rágni. De most már megszoktam:D

pompom írta...

:D na hajrá livi. jók a képek. főleg ez az utolsó. :)