Pipa

2010. július 27., kedd

családi nyaralásunk


Hazaértünk Erdélyből a családdal. : )

Ott voltunk egy faházban úgy 9 napig, elektromos áram nélkül. Zseblámpával meg gyertyákkal világítottunk, a vizet egy forrásból hordtuk naponta, egy "pottyantóst" látogattunk az erdő szélén, ha már nagyon muszáj volt...

Elolvastunk egy rakás Elle újságot, meg mindenféle pletykalapot, így tökéletesen tisztában vagyunk a 2007-es sztártitkokkal és pletykákkal, valamint az akkori divattal.

Egyik nap valamelyik öcsém éppen egy ilyen pletykalapot olvasott, mire bejön Andris (a Gerlei család tagja, akikkel eleinte együtt nyaraltunk), és megszólal: Te meg minek olvasod a gyújtóst???!!
:D

A képen egyébként nem a "mi" faházunk látható, ez Segesváron valami ház...: ))

Azt hittem, majd a nyaraláson lefogyok, de hiú ábrándnak bizonyult...rengeteget ettem, és egyáltalán nem bántam meg.
Gombapörköltet 2x is, mert a környéken rengeteg a gomba. Én elvoltam ott, nem vagyok szívbajos a körülményektől, a konzervtől se vagyok rosszul. (na jó, a "pottyntós" kicsit megviselt, de lám túléltem :)

úgyhogy jól éreztük magunkat, anya összebarátkozott az összes szomszédunkkal, a többi eseményt meg majd később leírom.


Tehát senki ne aggódjon, a Lisztes család nyaralása igazán jól sikerült. : )




2 megjegyzés:

Klári B. írta...

ezt olyan jol irtad le, mondjuk a pottyantos kifejezes uj volt szamomra, es nagyon elveztem. :)

pompom írta...

:)) nálunk magyarországon szinte mindenki így mondja...