Pipa

2010. szeptember 1., szerda

Napra mosolygó


Aha, mosolygó. Miért is ? Csak mert jó lenne pozitívnak lenni..igen, ezen a gyászos napon mondom ezt, szeptemben 1-én. Kedves diáktársaim! Már nincs sok hátra, csak 185 nap! Csak 185! :D
Nos, azért nem is olyan rossz ez az élet. Kétségtelenül örömmel töltött el, hogy láthattam az osztálytársaim derüs arcát, hogy találkozhattam szeretett tanáraimmal..
Ja.. és itt a probléma. A két kedvenc tanáromnak búcsút kellet intenem a napomon. Mindjárt az elsőn.
Sajnos a fél tanári kart kicserélték és nagy kár, hogy az angol tanárom elmúlt 57, a magyar tanárom pedig hittan szakos is..és megvonták tőle a magyar órákat.
Szörnyű. Kell egy hét, hogy ezt én feldolgozzam.
Változások. Kaptam egy menza menzát, viszlát Sólyom bisztró. No práblöm, minusz 5 kiló.
Minden nap lesz bioszom és angolom. Ráadásul tripla. Ha ez a tudásanyag belém tud majd áramlani...akkor összejöhet a nyelvvizsga és a biosz közép..emelt.
Nyelvvizsga----> mindenképpen kell. Az egész osztályom idén rakja le, most mondta pedig ofő, hogy 8 ember maradjon 12.-ig...legyek pont én a szegény áldozat? :D
Éss ez a nyár valóban csodálatosan szép volt. Tegnap Zsófinál aludtam és nagyon szuper volt beszélgetni egy picit. Barnusoztam és Regiztem a napokban..rokonlátogatások, takarítás, vásárlás. Sunshine, nosztalgia.
Jöhet a tanulás. Igen, végülis jöhet. Okosabb leszek (na jó, szebb nem :D ) lesz több papírom, a szép-új Micimacis spirálfüzetem telítődik és én egyre közelebb jutok a nyelvvizsgához..
Hékás! És pénteken érkezik az én saját-szép-új klarinétom!!
Szóval napra mosolygó.Még egy kis napsütés azért nem ártana, de kezdetnek már az optimizmus is megteszi. Have nice week! :)

Nincsenek megjegyzések: