Pipa

2009. szeptember 20., vasárnap

Újra itt van..

Tulajdonképpen most nagyon lényegretörőnek kellene lennem, de sajnos az nekem nem megy egyszerűen.(SZERINTEM ezt már ti is tudjátok)
Mivel mint tudjáátok, elromlott otthon a számítógép, ezért kénytelen vagyok én is szünetelni. Nagyon sok a teendőm, nagyon sok helyen ott vagyok (igen, most tényleg elfoglalt vagyok) ezért nem jutok el könyvtárba sem, mert amire hazaérek busszal.. na elég a magyarázkodásból..
Azon gondolkodtam valamelyik nap a buszon, hogy hol is fogom kezdeni majd a beszámolóm. Aztán végül olyan sokáig gondolkodtam azon, hogy mennyi mindent leírok majd, hogy az egész buszút ezzel telt el.
Aztán azon kezdtem el filózni, hogy tulajdonképpen magamnak firkálom-e le ezeket, vagy van aki egyáltalán olvassa is? Mert az olvasóinkat lehet elvesztettük a szünettel..vagyis most látom, hogy Adinát nem:) Egyébként nagyon jól vagyok. Az általános részletekre nem térek ki, elég legyen most annyi, hogy a hétvégén 3X felléptem a zenekarral, ott voltam szombat vasárnap Pálhegyi Feri bácsi házassággondozó hétvégéjén (elég furcsán hangzik így, de klarinétoztam, és nyilván ez sokat nyomott a latban:D ) aztán voltam apukámnál, és most nővéremnél vagyok..Késő van. És eztán tanulok.
Nagyjából ennyi. Szép az idő, telnek a napok,és jó a suli. még..
És megvan az első matek 4-esem! Az csüggeszt csak el, hogy tavaly is így kezdtem,és 3-massal végeztem.. De nem,nem, most összekapom a gatyót,és megcsinálom!:)
Na szép..matek--iskola..Abbahagyom..Mennem is kell, szép estét! Jövök, amikor tudok.Türelem, kitartás.Mind2 nagy erény:D

7 megjegyzés:

Laura írta...

Jó volt olvasni az újabb bejegyzésedet!
Kitartás:)

Dominik írta...

*20 évente ő is benéz és olvas*

Adina írta...

Hihi, előkerült egy újabb beszámoló! :D

Berta írta...

Én is szoktam ám olvasni!!! Írj,,amikor csak tudsz. :D (Orsinak hiába mondtam:( )

Berta írta...

Én is szoktam ám olvasni!!! Írj,,amikor csak tudsz. :D (Orsinak hiába mondtam:( )

DuLittle írta...

Jujjjjjjj aranyosak vagytok!:) Köszi-- "És ekkor új ihlet szált meg"
Tényleg köszönöm!:)

DuLittle írta...

Jujjjjjjj aranyosak vagytok!:) Köszi-- "És ekkor új ihlet szált meg"
Tényleg köszönöm!:)